İşte bu olacak

The following two tabs change content below.

Seçkin ÖNER

Tüm Yazıları

Son Yazıları - Seçkin ÖNER (Tümünü Gör)


Pin It

iste-bu-olacak“Olan şey”in olacağını söylemek de bir garip tabii…
Öğrendiğim en güzel abi nasihatlardan birisi;
“Hayatta her şey var”
Gençken farkı düşünür, dünyanın etrafımda döndüğünü falan zannederdim.
Yok kardeşim
“Hayatta her şey var”mış…
Yaş biraz gidince;
Bir dilim ekmeği paylaştığın kişinin, can düşmanın olabileceğini görüyorsun,
Ya da tam tersi…
Düşmanın zannettiğin belki de en iyi arkadaşın…
Hatta…
Misal “En büyük aşklar nefretle başlar”
Eşin bile olabilir…
Demek ki neymiş?
Hayatta her şey var…
Ne anlatıyorum biliyor musun ?
MHP’li üç tanınmış ismi öveceğim de kendime hayret ediyorum…
Demek ki
1- “Hayatta her şey var”
2- Doğrunun yolu bir…
Birincisi Burhan abimiz… (Burhan Özfatura)
Gazeteciliğin verdiği şüphecilik ve o zamanın yapıştırdığı algı yönetimi yüzünden belki,
“Takunyalı Başkan” diye yaftalandıydı…
Şimdi en ciddi “Hayır”cı… En azından aklı hür vicdanı hür…
Ve hala ülkesini seviyor, analizini bana göre doğru yapıyor…
Demek ki menfaati yok, ekmeğine bakıp dimdik durabiliyor…
2.si Musavvat Dervişoğlu…
MHP Gençlik kollarından yani ülkü ocaklarından beri bildiğin ülkücü…
12 Eylül zamanlarını bilen solcular fena sallardı…
Sert ve köktendi… Hatta faşist denirdi… Açıkçası korkulan militanlardandı solcular için…
Şimdi aynı şeyi söylüyorlar “Hayır”
Demek ki doğrunun yolu bir…
Şimdi “İşte bu olacak” dediğim olayın kahramanı…
Sinan Oğan…
Aslında Azerbaycan Türkü kendisi…
Ve hatta Azerbaycan üniversitesinde dekan yardımcılığı yapmış,
“Azerbaycan Devlet nişanı” sahibi…
Beni gıdıklayan şimdiki Türkiye yönetimince TİKA temsilciliğine atanmış bir adam…
Şimdi dimdik “Hayır” diyor, hatta “Hayır” derken, genç bir ülkücü arkadaş;
Üniversite gibi konuşma, özgürce konuşma temeli üzerine kurulmuş üniversite amfisinde,
“Konuşurken” saldırıya uğruyor…
O da “hayır” diyor…
Üstelik “Ülkücü” bir gencin saldırısı esnasında bunu söylüyor…
Anladık di mi…?
Bu CHP işi değil… “Hayır diyen de terörist değil” bu bir…
Aklı başında en baba MHP’liler bile “Hayır” diyor bu iki…
Eğer benim gibi düşünmüyorsan “Dayak var” örneği Sinan Ogan’ın başına gelen
Bu da üç…
Neymiş?
1- Hayatta her şey var
2- Beynin yetmediği yerde kaba kuvvet devredeyse bir daha düşün…
3- “İşte bu olacak” …
Anladın mı sen onu maazallah 4…

***

NAPTIN GÖZTEPE ?

Yav şu kentte bir Göztepe heyecanımız var.
Maksat, gelecek yıl Fener gelsin, Kartal gelsin, Cim-Bom gelsin kente…
Güzelyalı sahilinde Büyükşehir belediyesi dev ekran kurdu.
Eline sağlık vallahi… Herkes yapsın
Onlarca Göztepeli heyecanlı Elazığ deplasmanını izledi…
Bu heyecana galibiyet yakışırdı.
Tam hayal kırıklığı…
Olmadı Göztepe,
Naaptın Göztepe?
Toparlan be Göztepe…

***

EN ZAYIF HALKA KADAR

en-zayif-halka-kadarEn zayıf halka kadar güçlüsün…
Ekip çalışmalarında en sevdiğim laf…
Doğuştan anneme babama muhalif bir kişi olarak,
Her yere şüpheyle bakıp eleştiriyorum…
Belki mesleği öğretenler yanlış yaptı, belki ben kantarın topuzunu kaçırdım…
Hasta oldum birader…
Valla her şeye sallıyorum…
Bi tek, güzel projelerin yapımı sırasında Belediyeci Başkanların arkasındayım…
Sokakta da öyle…
Tramvaya sallama olduğu zaman hemen el koyuyorum…
“Sabredin yahu güzel olacak… Çocuk bile 9 ayda oluyor…”
Diyorum… Da;
En zayıf halka kadar güçlü belediye yönetimleri…
İşe girene kadar kapıda yatan bazı arkadaşlar sahada insanlarla muhatap oluyor…
Başkanlarına destek olacaklarına farkına varmadan köstek oluyorlar…
“Bana ne git şikayet et…Ben mi kazdım yav bana ne….Belediye şurda oraya söyle”
Gibi vatandaşa yanıt veriliyor…
Olmaz…
Başkanlar..!
Sokakta maaşını verdiğin muhalifin var haberiniz olsun…

***

ELLERİNDEN ÖPERİM KIZIM

ellerinden-öperim-kızım8 Mart dünya kadınlar günü…
Bu yazı yayına girdikten iki gün sonra…
Nefesim yetmeyecek yani…
Yapayım bi kıyak bütün annelere…
Hepinizin elinizden öpüyoruz…
Yarının anneleri bacılar…
Sizlerin de öyle…
Bana erkekliği öğreten canım kızım…
Geleceğin annesi…
Sana Dünya kadınlar gününü beylik tarihi laflarla anlatmayacağım…
Bak sana bi şey söyleyeceğim…
Sen kendiliğinden anlayacaksın…
Ellerinden öperim canım kızım…

***

DELİ ZİYA; Eriğin tanesi 10 lira kilosu 600 TL… Abidiiiiinnn ! Senin nikahta erik takcam oğlum…Haberin olsun…

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Required fields are marked *

*